פרטים חדשים על הפעולה שהסתבכה: כך פעלו לוחמי צה"ל בתוככי עזה

דוד פיינגולד 1 Comment on פרטים חדשים על הפעולה שהסתבכה: כך פעלו לוחמי צה"ל בתוככי עזה

הכניסה דרך המעבר הישראלי, התעודות המזויפות והבית שנשכר מ..איש ביטחון פלסטיני: פרטים חדשים נחשפים על פעילות צה"ל בעזה והתקרית בה נהרג סא"ל מ. ונפצע לוחם נוסף

הרכבים שהופגזו על ידי צה"ל לאחר התקרית
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עיתון לבנוני מפרסם היום (רביעי) פרטים חדשים על פעולת צה"ל שהסתבכה לפני כשבועיים ובה נהרג סא"ל ששמו לא הותר לפרסום ונפצע לוחם נוסף.

על פי העיתון, שמסתמך על פרטים ששמע מטרוריסט בכיר בחמאס, כח צה"ל מיוחד חדר לעזה דרך מעבר כרם שלום כשבידו תעודות זהות מזויפות. כך בזהות בדויה של תושבים ברצועת עזה, עלה הכח לרכבים שהוכנו מראש על ידי סייענים ונכנס לתוככי עזה.

הבכיר טוען כי הכח שכר בית בעזה מקצין משטרה פלסטיני שלא ידע את זהותם האמיתית של השוכרים וכך, במסווה של ארגון סיוע, פעלו הלוחמים בעזה.

במסגרת "פעילות הסיוע" נכנסו הלוחמים לבתי מחבלים ושתלו שם אמצעים מודיעיניים ופעלו פעולות נוספות.

כזכור, בעת שהגיע הכח באחד מפעולותיו לקרבת מסגד בעזה, נחשף והחל מרדף אחריו. בשלב כלשהו, נתקל הכח בקרב פנים מול פנים, אז נהרג סגן האלוף ונפצע הלוחם הנוסף.

כזכור, דובר צה"ל בערב בו התרחשה התקרית לא מסר פרטים נרחבים ואמר אז: "כח מיוחד של צה"ל שנמצא בפעילות בתוך רצועת עזה, ביצע פעולה ממושכת שתוכננה זמן רב לפני כן, בעומק שטח רצועת עזה שבמהלכה נקלע הכח למציאות מורכבת מאד  כשהלוחמים ניהלו קרב הירואי, במהלכו חיסלו את מי שאיים עליהם וכן  ניהלו קרב קשה  והירואי כדי לחזור לשטח ישראל עם כלל הלוחמים. במהלך הפעילות נהרג סא"ל מ. גיבור אמיתי ולצידו נפצע חייל באורח בינוני. הפעולה היתה מעשה גבורה שעוד ידובר בו", אמר הדובר והוסיף, "מטרת הפעולה לא היתה חיסול או חטיפה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מטרת הפעולה "כן" היתה חיסול או חטיפה, לא צריך לפחד מול התקשורת נקודה.